دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید امیر جاهد بنام تو بمان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 12 اسفند 1394
بازدید : 221
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید امیر جاهد بنام تو بمان با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : عجمان تنظیم میکس و مستر : یاسین ترکی

دانلود آهنگ جدید امیر جاهد بنام تو بمان

Download New Music Amir JahedTo Beman

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید امیر جاهد بنام تو بمان

متن آهنگ امیر جاهد بنام تو بمان

با من تو بمان تو بمان تو بمان ای راحت جان رفتی زه برم به کجا به کجا ای نا مهربان

تقدیر مرا به جنون نکشان حالا تو بمان

رفتیو و خبر از دل زارم تو نداری من در دل خود عشق تو دارم تو نداری

بر زخم دلم جز پرستار ندارم این دل به خدا تاب دم یار ندارد

چشمم به در است تا که تو را باز ببنیم ای کاش تو را باز چو آغاز ببنیم

ای کاش تو را باز چو آغاز ببنیم

با من تو بمان با من تو بمان

متن آهنگ امیر جاهد بنام تو بمان

با من تو بمان تو بمان تو بمان ای راحت جان رفتی زه برم به کجا به کجا ای نا مهربان

تقدیر مرا به جنون نکشان حالا تو بمان

رفتیو و خبر از دل زارم تو نداری من در دل خود عشق تو دارم تو نداری

بر زخم دلم جز پرستار ندارم این دل به خدا تاب دم یار ندارد

چشمم به در است تا که تو را باز ببنیم ای کاش تو را باز چو آغاز ببنیم

ای کاش تو را باز چو آغاز ببنیم

با من تو بمان با من تو بمان

با من تو بمان تو بمان تو بمان ای راحت جان رفتی زه برم به کجا به کجا ای نا مهربان

تقدیر مرا به جنون نکشان حالا تو بمان

رفتیو و خبر از دل زارم تو نداری من در دل خود عشق تو دارم تو نداری

بر زخم دلم جز پرستار ندارم این دل به خدا تاب دم یار ندارد

چشمم به در است تا که تو را باز ببنیم ای کاش تو را باز چو آغاز ببنیم

ای کاش تو را باز چو آغاز ببنیم

با من تو بمان با من تو بمان

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com