دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام برگرد دیوونه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 24 اسفند 1394
بازدید : 102
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام برگرد دیوونه با کیفیت اورجینال

ترانه : فرامرز جعفری  آهنگ : ندیم تنظیم و میکس و مستر : پویان اعتصامی

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام برگرد دیوونه

Download New Music NadimBargard Divoone

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام برگرد دیوونه

متن آهنگ ندیم بنام برگرد دیوونه

بی تو دنیام تاریک و سرده توی قلبم غم خونه کرده

اگه عشق تو برنگرده من می میرم

چجوری دلت اومد جدا شی دیگه عشقت پیشم نباشی

واسه من فقط خاطره باشی من می میرم

من می میرم بی تو می میرم

دوباره برگرد دیوونه کم داره تو رو این خونه

نیستی و حالم داغونه تنها موندم

خواستم بگم بیا پیشم باش کاشکی قلبت دوستم داشت

عاشق من بودی ای کاش تنها موندم

منم هنوزم حتی یک روز هم شک ندارم که نمیای

بی قرارم کم میارم اگه یه روزی تو نیای

دوباره برگرد دیوونه کم داره تو رو این خونه

نیستی و حالم داغونه تنها موندم

خواستم بگم بیا پیشم باش کاشکی قلبت دوستم داشت

عاشق من بودی ای کاش تنها موندم

بی تو دنیام تاریک و سرده بی تو قلبم غم خونه کرده

اگه عشق تو برنگرده من می میرم

چجوری دلت اومد جدا شی دیگه عشقت پیشم نباشی

واسه من فقط خاطره باشی من می میرم

من می میرم بی تو می میرم

دوباره برگرد دیوونه کم داره تو رو این خونه

نیستی و حالم داغونه تنها موندم

خواستم بگم بیا پیشم باش کاشکی قلبت دوستم داشت

عاشق من بودی ای کاش تنها موندم

TELECHANEL

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com