دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام دلم میلرزه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 اسفند 1394
بازدید : 125
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام دلم میلرزه با کیفیت اورجینال

ترانه : سپیده سوری آهنگ: میلاد بابایی تنظیم : ایمان تیموریان میکس و مستر : محمد فلاحی

 دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام دلم میلرزه

Download New Music Mohammad RashidianDelam Milarze

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام دلم میلرزه

لحظه دیداره من شدم دیوونه
قلب تو این حسو از چشام می خونه
تو بیا دنیامو با چشات زیبا کن
کم واسه عشق من امروزو فردا کن
به تو عادت کردم با تو خوبه حالم
به نگاه وابستم من بهت می بالم
مغزمو برگردون حالمو بهتر کن
عاشقت میمونم حرفامو باور کن
من دلم میلرزه وقتی که غم داری
مطمئنم عشقم که تو دوستم داری
دل من واسه تو هر نفس می لرزه
شدم دانلود آهنگ جدید یه دیوونه اما خب می ارزه

خیلی دلم داره آروم میگیره با تو
به کل دنیا نمیدم یه نیم نگاتو
واسم تو بهترینی هیشکی شبیه تو نیست
به تو عادت کردم حسم من گفتنی نیست
به تو عادت کردم با تو خوبه حالم
به نگاه وابستم من بهت می بالم
مغزمو برگردون حالمو بهتر کن
عاشقت میمو دانلود آهنگ جدید  نم حرفامو باور کن
من دلم میلرزه وقتی که غم داری
مطمئنم عشقم که تو دوستم داری
دل من واسه تو هر نفس می لرزه
شدم یه دیوونه اما خب می ارزه

TELECHANEL



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com