دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید علیرضا عصار بنام من با توام


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 1 فروردين 1395
بازدید : 105
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید علیرضا عصار بنام من با توام با کیفیت اورجینال

 ترانه  : حسین غیاثی آهنگ : علیرضا افکاری تنظیم : سعید زمانی

این آهنگ تیتراژ برنامه یک یک می باشد

دانلود آهنگ جدید علیرضا عصار بنام من با توام

Download New Music AliReza AssarMan Ba Toam

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید علیرضا عصار بنام من با توام

متن آهنگ علیرضا عصار بنام من با توام

من با توام پشت همین پلکای بسته

از آخرین برفی که تو اسفند اومد

یادم میاد وقتی نفس های من و تو

مثل خیابون زیر بارون بند اومد

هنوزم بی هوا وقتی اون لحظه ها

تورو دانلود آهنگ جدید یادم میاد نفسم میگیره

اون همه خاطره سخته یادم بره

تو به خوابم میای شب از اینجا میره

می خوام فقط یه بار دیگه اون کسی که

دلواپسی هامو نفهمیدم ببینم

تو این شب قطبی که فردایی نداره

بیدار می مونم که خورشیدو ببینم

هنوزم بی هوا وقتی اون لحظه ها

تورو یادم میاد نفسم میگیره

اون همه خاطره سخته یادم بره

تو به خوابم میای شب از اینجا میره




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com