دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو بنام بغلم کن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 2 فروردين 1395
بازدید : 134
نویسنده : علی

دانلود موزیک ویدیو جدید امیر تتلو بنام بغلم کن با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : امیر تتلو تنظیم : امیر دیوا

دانلود موزیک ویدیو جدید امیر تتلو بنام بغلم کن

Download New Music Video Amir TatalooBaghalm Kon

برای دانلود موزیک ویدیو به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود موزیک ویدیو جدید امیر تتلو بنام بغلم کن

بغلم کن که من از همه خستم

تو این دودو دمه غم میکشم از تو نفس من

بغلم کن همینجوری که هستم بغلم کن که شکستم

بغلم کن که من از دنیا بردیم عشقو آرامشو باور کن با تو دیدم

فکر نکن به کسی عمرن جاتو میدم بغلم کن که تو نیستی نا امیدم

بغله تو میده به من حسه قشنگو بغله تو عطره تنه تو

بغله تو میده به من حسه قشنگو بغله تو عطره تنه تو

کف دستامو دیدی ببین زبره ولی یخ زده برات

نفسامو بشمور وصلت شدم مخزنه هوات

پیشونیمو نگاه خط داره اما آیینه صبره

با تو بالا ماییمو ابره بقیه وایستادن پایینه دره

همه چی عالیه حله با تو خوبه

کندیم از باقیه گله باشکوهه خالیه صحنه جون میده واسه رقصمون

واس خاطر همدیگه پا گذاشتیم رو نفسمون همه جا وصفمونو رقصمون

بغله تو میده به من حسه قشنگو بغله تو عطره تنه تو

بغله تو میده به من حسه قشنگو

بغله تو عطره تنه تو

با تو انگار خدا هست هوا هستو تو نیستی

همه چی نیستو شدم من به شما وصل

بودنت عمره دوبارستو مردن

واست حتی تو میدونی یه شمارست

با تو دل از همه من میکنم هی

هنوزم عطره تو رو میزه منه میزنمش

هنو ویساتو شبا میشنومش

پشته تو هر کی هر حرفی بزنه میزنمش

بغله تو میده به من حسه قشنگو

بغله تو عطره تنه تو

بغله تو میده به من حسه قشنگو

بغله تو عطره تنه تو




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com