دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید منصور به نام مگه نه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 12 فروردين 1395
بازدید : 99
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید منصور به نام مگه نه با کیفیت اورجینال

دانلود آهنگ جدید منصور به نام مگه نه

Download New Music Mansour – Mage Na

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید منصور به نام مگه نه

متن آهنگ جدید منصور به نام مگه نه

تو به اندازه ی من تنهایی
من به اندازه ی تو دل داده
تو منو عاشقه خوبی ها کن
دل من به دام تو افتاده
تو به اندازه من دیوونه
من به اندازی تو مجنونم
شب به یادتو چشام می خوابه
من به عشقه تو فقط می خونم
من به عشقه تو فقط می خونم
منو تو نگاهمون به آسمونه مگه
چون خدا شاهده عشقه پاکمونه مگه نه
تو جنوب و من شمال نقشه کاغذی
عاقبت دانلود آهنگ جدید تا میشه نقشه زمونه مگه نه
من و تو دو همدم و هم زبونیم مگه نه
هر دو پیریم و جوونیم مگه نه
خیلی ساله عاشقه هم دیگه ایم
واسه هم تمومه جونیم مگه نه
واسه هم تمومه جونیم مگه نه
ما به اندازه هم دلتنگیم
ما به اندازه ی هم می خندیم
لحظه ی دیدنه ما نزدیکه
در این فاصله رو می بندیم
تو ازین پنجره ها خسته شدی
من از این پس کوچه ها پر از غمم
من خیال نمی کنم مثله منی
تو خیال نکن که من مثله همه ام
منو تو
من و تو دو همدم و هم زبونیم مگه نه
هر دو پیریم و جوونیم مگه نه
خیلی ساله عاشقه هم دیگه ایم
واسه هم تمومه جونیم مگه نه
واسه هم تمومه جونیم مگه نه
واسه هم …

من خیال نمی کنم مثله منی
تو خیال نکن که من مثله همه ام
منو تو
من و تو دو همدم و هم زبونیم مگه نه
هر دو پیریم و جوونیم مگه نه
خیلی ساله عاشقه هم دیگه ایم
واسه هم تمومه جونیم مگه نه
واسه هم تمومه جونیم مگه نه
واسه هم …




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com